دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

پاسخ فعالیت های درس دین و زندگی پایه یازدهم

پاسخ فعالیت های درس دین و زندگی پایه یازدهم

طبق قرار قبلی پاسخ سوالات غیرتکراری و جدید کتاب یازدهم جهت هماهنگی در سراسر استان ارسال می گردد . از آنجا که کتاب انسانی جامع تر از کتاب ریاضی و تحربی است مبنای پاسخگویی صفحات کتاب انسانی است و همکاران خود ؛ صفحات کتاب ریاضی را تطبیق دهند .
در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام با ادمین کانال تماس بگیرید .
@alijavaz

درس اول ص 6 : تدبر کنید :
1- به زمان سوگند خورده است چون عمر انسان یکبار تکرار می شود .
2- گذر عمر و عدم استفاده صحیح از وقت و اتلاف سرمایه که همان وقت می باشد
3- الا الذین آمنوا و ....

درس اول ص 7 فعالیت کلاسی :
الف. خیر چون بشر آگاهی کاملی از آینده خود و نیز وجود خود به طور کامل ندارد.
ب. خیر چون نمی تواند ابعاد وجودی خود را به طور کامل بشناسد

درس اول ص 9 تکمیل کنید :
انسان می تواند عذر و بهانه بیاورد و بگوید کسی برای هدایت من نیامده است .
خداوند با ارسال رسولان راه عذر و بهانه را بسته است

@javazdiniarabi
اندیشه و تحقیق ص 10
1- تکراری
2- تکراری
3- آمدن قرآن و نیز پیامبر جهت هدایت و راهنمایی انسان و نیز اتمام حجت است و تیز هدایت انسان امری اختیاری می باشد .
@javazdiniarabi

کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:
@javazdiniarabi
اندیشه و تحقیق ص 10
1- تکراری
2- تکراری
3- آمدن قرآن و نیز پیامبر جهت هدایت و راهنمایی انسان و نیز اتمام حجت است و تیز هدایت انسان امری اختیاری می باشد .
@javazdiniarabi
4- شعر با نیاز سوم یعنی کشف راه درست زندگی در ارتباط می باشد .
@javazdiniarabi

کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:
کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:
@javazdiniarabi
درس دوم ص 15:
الف- در دین
ب- اسلام که نام عام برای همه ادیان می باشد .
ج- درباره حضرت ابراهیم علت : چون وقتی پیامبر جدید می آمد نمی خواستند او را قبول کنند و تحت سیطره و فرمانروایی یک دین بروند چون حاکمیت آنها وابسته به تفرقه و اختلاف بود .
@javazdiniarabi
د- آیین یکتاپرستی و اسلام
@javazdiniarabi
ه - مسیحی و یهودی

درس دوم ص 18 : فعالیت کلاسی
@javazdiniarabi
انسانهای همان عصر : آن را نمی فهمیدند و درک نمی کردند
انسانهای سایر عصرها : دین دچار تحریف و یا نابودی کلی می شد و به دست انسانهای بعد نمی رسید
@javazdiniarabi

 

492

[5:24:50 PM]کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:

درس سوم :
آخرین پبامبر ( کتاب انسانی )
سوال یا اندیشه و تحقیق وجود ندارد
@javazdiniarabi

درس چهارم :
معجزه جاودان ( انسانی )
فعالیت کلاسی ص 39 : تکراری با کتاب قبل
@javazdiniarabi
تدبر کنید ص 42 : تکراری با کتاب قبل
تدبر کنید : ص45 :
در این صورت کجروان به شک و تردید می افتادند و ... ( تکراری با کتاب قبل )

کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:
درس چهارم :
معجزه جاودان ( انسانی )
فعالیت کلاسی ص 39 : تکراری با کتاب قبل
@javazdiniarabi
تدبر کنید ص 42 : تکراری با کتاب قبل
تدبر کنید : ص45 :
در این صورت کجروان به شک و تردید می افتادند و ... ( تکراری با کتاب قبل )
اندیشه و تحقیق درس چهارم ص 45:
1- با مرور زمان و افزایش معلومات آنها کشف ابعاد جدید علمی در موضوعات مختلف اندیشه آنها تغییر می کند و بعضا به اشتباهات خود پی می برند .
@Javazdiniarabi
در خصوص قران باید گفت که با وجود اینکه در طی 23 سال نازل شده است و از موضوعات مختلف سخن می گوید ولی اختلافی در آن نیست و این نشان می دهد که از علم بشری سرچشمه نگرفته است .
@Javazdiniarabi

کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:
کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:
درس چهارم :
معجزه جاودان ( انسانی )
فعالیت کلاسی ص 39 : تکراری با کتاب قبل
@javazdiniarabi
تدبر کنید ص 42 : تکراری با کتاب قبل
تدبر کنید : ص45 :
در این صورت کجروان به شک و تردید می افتادند و ... ( تکراری با کتاب قبل )
اندیشه و تحقیق درس چهارم ص 45:
1- با مرور زمان و افزایش معلومات آنها کشف ابعاد جدید علمی در موضوعات مختلف اندیشه آنها تغییر می کند و بعضا به اشتباهات خود پی می برند .
@Javazdiniarabi
در خصوص قران باید گفت که با وجود اینکه در طی 23 سال نازل شده است و از موضوعات مختلف سخن می گوید ولی اختلافی در آن نیست و این نشان می دهد که از علم بشری سرچشمه نگرفته است .
@Javazdiniarabi
سوال 2 :
الف. اعجاز محتوایی :
ب - تاثیر ناپذیر ی از عقاید جاهلیت

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام با ادمین کانال تماس بگیرید .
@alijavaz

 

523

[9:12:10 PM]کانال اطلاع رسانی گروه معارف اسلامی فارس:

@javazdiniarabi
درس پنجم ( انسانی ) : مسولیتهای پیامبر (ص)
تدبر کنید ص :52
یتلوا علیهم آیاته : دریافت و ابلاغ وخی
یعلمهم الکتاب و الحکمه : مرجعیت دینی

تدبر کنید ص55:
سوره نساء : ب
سوره حدید : الف
سوره نساء : ج
@javazdiniarabi

کشف رابطه ص55 :
بخش اول : ب
بخش دوم : الف

اندیشه و تحقیق ص 60 :
سوال 1 و 2 : پاسخ در متن درس
سوال 3 : قسمت ه ؛ و ؛ ز
سوال 4 : پاسخ در متن درس
@javazdiniarabi

درس ششم ( پیشوای اسوه ) انسانی:
ص 67 فعالیت کلاسی :
چون پیامبر رحمه للعالمین است .....
@javazdiniarabi
بررسی کنید ص 70 : دو سوال پایان متن واگرا است
ص 72 و ص 73 هر دو فعالیت کلاسی واگرا می باشد .

توجه : همکاران محترم در ویرایش پاسخها و چینش کلمات مختار می باشند ولی شاکله کلی پاسخ مطابق نظر مولف محترم باشد .
در سوالات واگرا نیز فقط محدوده پاسخ را مشخص نمایید .
با تشکر . التماس دعا .هدیه استفاده از این پاسخها : قراءت فاتحه جهت درگذشتگان از این جمع منجمله پدر

 تهیه کننده این پاسخ ها


بارم‌بندی درس دین و زندگی (2) پایه یازدهم متوسطه دوم

     بارم‌بندی درس دین و زندگی (2) پایه یازدهم متوسطه دوم کد 111204

رشته های علوم تجربی، ریاضی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش

دوره دوم متوسطه ـ سال تحصیلی 97 ـ 1396

 

الف: ارزشیابی مستمر

1- قرائت قرآن کریم (4 نمره):

- از هر دانش‌آموز در هر نوبت حداقل 3 بار وهر بار حداقل 5 تا7 سطر از قرائت آیات ابتدای درس, ارزشیابی به عمل می‌آید.( پرسش از قرائت سایر آیاتی که در درس آمده، بلامانع است.).به ازای هر غلط روخوانی 25/0 از چهار نمره کسر می‌شود.

- در صورتی که دانش‌آموز حروف خاص عربی را صحیح تلفظ نمی‌کند به ازای هر حرف 25/0 وحداکثر یک نمره از قرائت اوکسر می‌شود.

- درصورتی که دانش‌آموزآیات را به صورت مقطع ومکرر بخواند از5/0نمره تا1نمره از نمره قرائت اوکسرمی‌شود.

- چنانچه دانش‌آموز آیات را به شیوه ترتیل یا تحقیق و با رعایت احکام ضروری تجوید بخواند از 5/0 تا 1 نمره به نمره قرائت او افزوده می‌شود.

2- انجام فعالیت‌های داخلدرس و پرسش از متن (7 نمره)  :

- فعالیت های فردی یا گروهی دانش آموزان در کلاس که در هر درس با عناوینی مانند : فعالیت کلاسی، بررسی و مقایسه مشخص شده اند.

 - سؤال هایی که دبیر هنگام تدریس از دانش آموزان می پرسد .

3- پاسخ به سؤال های بخش اندیشه و تحقیق (4 نمره)

- سؤال ها وفعالیت های مربوط به اندیشه و تحقیق ، باتوجه به توانایی دانش آموزان درپاسخ گویی

- سؤال هایی که دبیر در جلسه بعد از تدریس از دانش آموزان می پرسد.

4- مشارکت در کار‌ گروهی و گفت و گوها (5 نمره )

 

تذکر: دانش‌آموزانی که برخی از کارهای بخش «پیشنهاد» کتاب درسی یا به ابتکار خود؛ فعالیت‌های ادبی، هنری و تحقیقی دیگری را انجام می دهند 2 نمره فوق ‌العاده به نمره مستمر آنها(تا سقف نمره 20) در هر نوبت تحت عنوان «خلاقیت‌های علمی و هنری» اضافه می‌گردد.

 

ب: ازرشیابی پایانی

1- امتحان قرائت قرآن کریم(4 نمره):

ازهردانش‌آموز در هر امتحان پایانی دو نیم صفحه ازآیات شریفه ابتدای هر درس،امتحان قرائت به عمل می آید. شیوه نمره گذاری به همان صورتی است که در ارزش یابی مستمر انجام می گیرد.

 

2- امتحان کتبی از محتوای دروس ( 16 نمره)

شهریور، بزرگسال و دی‌ماه

پایانی نوبت دوم

پایانی نوبت اول

درس

2

5

5

اول و دوم

3

6

سوم و چهارم

5/2

5

پنجم و ششم

5/2

5/3

 

هفتم و هشتم

5/3

5/4

 

نهم و دهم

5/2

3

 

یازدهم و دوازدهم

16

16

16

جمع

 

1- موارد زیر در ارزشیابی پایانی لحاظ نشود :

پیشنهاد ها، پاورقی‌ها، بیشتر بدانیم و فعالیت‌هایی که با علامت ستاره مشخص شده اند.

2- حفظ کردن عین آیات وروایات و ترجمه آنها ضروری نیست، بلکه برداشت واستنباط از آن ها اهمیت دارد. بنابر این نباید سوال به گونه ای طراحی شود که لازمه آن حفظ کردن ِآیه یا ترجمه آن باشد، بلکه صرفا باید از مفهوم و پیام آیه سوال طراحی شود.

3- آیات ابتدای هر درس برای قرائت در کلاس است و صرفا در ارزشیابی مستمر و پایانی به صورت شفاهی از دانش آموزان پرسیده می شود( 4 نمره) و نباید هیچ گونه سوالی در امتحانات کتبی و آزمون های ورودی دانشگاه ها از این آیات طراحی شود.

4- ترجمه آیات ابتدای هر درس

 

 

 

 

الف - اقلیت های کلیمی ، زردشتی وآشوری

 ارزشیابی مستمر و پایانی هر کدام  20 نمره ( نوبت اول ، دوم و شهریِور ):

       1 –کتاب مشترک تعلیمات ادیان واخلاق (سال گذشته)  (10نمره)

      2- کتاب اختصاصی هریک از اقلیت های مذکور    (10نمره)

ب- اقلیت ارمنی : به علت نداشتن کتاب اختصاصی،  تمام 20 نمره ارزشیابی مستمر و20 نمره  ارزشیابی پایانی به کتاب مشترک تعلیمات ادیان واخلاق (سال گذشته) اختصاص دارد.

 

بارم‌بندی درس دین و زندگی (2) پایه یازدهم متوسطه دوم کد 111205

رشته علوم انسانی

دوره دوم متوسطه ـ سال تحصیلی 97 ـ 1396

 

الف: ارزشیابی مستمر

1- قرائت قرآن کریم (4 نمره)

- از هر دانش‌آموز در هر نوبت حداقل 3 بار وهر بار حداقل 5 تا7 سطر از قرائت آیات ابتدای درس, ارزشیابی به عمل می‌آید.( پرسش از قرائت سایر آیاتی که در درس آمده، بلامانع است.).به ازای هر غلط روخوانی 25/0 از چهار نمره کسر می‌شود.

- در صورتی که دانش‌آموز حروف خاص عربی را صحیح تلفظ نمی‌کند به ازای هر حرف 25/0 وحداکثر یک نمره از قرائت اوکسر می‌شود.

- درصورتی که دانش‌آموزآیات را به صورت مقطع ومکرر بخواند از5/0نمره تا1نمره از نمره قرائت اوکسرمی‌شود.

- چنانچه دانش‌آموز آیات را به شیوه ترتیل یا تحقیق و با رعایت احکام ضروری تجوید بخواند از 5/0 تا 1 نمره به نمره قرائت او افزوده می‌شود.

2- انجام فعالیت‌های داخل درس و پرسش از متن (7 نمره) 

- فعالیت های فردی یا گروهی دانش آموزان در کلاس که در هر درس با عناوینی مانند : فعالیت کلاسی, بررسی و مقایسه مشخص شده اند.

 - سؤال هایی که دبیر هنگام تدریس از دانش آموزان می پرسد .

3- پاسخ به سؤال های بخش اندیشه و تحقیق (4 نمره)

- سؤال ها وفعالیت های مربوط به اندیشه و تحقیق ، باتوجه به توانایی دانش آموزان درپاسخ گویی

- سؤال هایی که دبیر در جلسه بعد از تدریس از دانش آموزان می پرسد.

4- مشارکت در کار‌ گروهی و گفت و گوها (5 نمره )

 

تذکر: دانش‌آموزانی که برخی از کارهای بخش«پیشنهاد» کتاب درسی یا به ابتکار خود  فعالیتهای ادبی، هنری و تحقیقی دیگری را انجام می دهند 2 نمره فوق ‌العاده به نمره مستمر آنها(تا سقف نمره 20 ) در هر نوبت  تحت  عنوان «خلاقیت‌های علمی و هنری» اضافه می‌گردد.

 

ب: ازرشیابی پایانی

1- امتحان قرائت قرآن کریم(4 نمره)

ازهردانش‌آموز در هر امتحان پایانی دو نیم صفحه ازآیات شریفه ابتدای هر درس،امتحان قرائت به عمل می آید. شیوه نمره گذاری به همان صورتی است که در ارزش یابی مستمر انجام می گیرد.

 

2- امتحان کتبی از محتوای دروس ( 16 نمره)

شهریور

پایانی نوبت دوم

پایانی نوبت اول

درس

5/2

5

5/4

اول،دوم و سوم

5/2

5/4

چهارم و پنجم

3

7

ششم وهفتم و هشتم و نهم

2

3

 

ده و یازده

2

5/2

دوازده و سیزده

2

5/2

 

چهارده و پانزده

2

3

 

شانزده و هفده و هجده

16

16

16

جمع

 

موارد زیر در ارزشیابی پایانی لحاظ نشود:

1- پیشنهاد ها، پاورقی ها، بیشتر بدانیم و فعالیت هایی که با علامت  ستاره مشخص شده اند.

2- حفظ کردن عین آیات وروایات و ترجمه آنها ضروری نیست ، بلکه برداشت واستنباط از آن ها اهمیت دارد. بنابر این نباید سوال به گونه ای طراحی شود که لازمه آن حفظ کردن ِآیه یا ترجمه آن باشد، بلکه صرفا باید از مفهوم و پیام آیه سوال طراحی شود.

3- آیات ابتدای هر درس برای قرائت در کلاس است و صرفا در ارزشیابی مستمر و پایانی به صورت شفاهی از دانش آموزان پرسیده می شود( 4 نمره) و نباید هیچ گونه سوالی در امتحانات کتبی و آزمون های ورودی دانشگاه ها از این آیات طراحی شود.

4-ترجمه آیات ابتدای هر درس

 

به نام خدا

قابل توجه همکاران گرامی

ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دوستانی که درسال تحصیلی 96-95 در برنامه نقد و بررسی کتاب دین و زندگی پایه دهم با دبیرخانه تعامل جدی داشتند، به اطلاع می رساند که درسال جدید براساس برنامه عملیاتی در نظر داریم کتب دین و زندگی پایه پیش دانشگاهی فعلی و دین و زندگی پایه یازدهم را با مشارکت جدی شما عزیزان به بوته نقد بگذاریم .

شایسته است با عنایت به نکات و شاخص های ذیل و طبق جدول زمان بندی برنامه عملیاتی نسبت به این مهم اقدام گردد .

نکات قابل توجه:

  • ·         با توجه به این که بازنویسی کتاب دوازدهم در دستور کار دفتر تألیف قرار دارد، نقد کتاب پیش دانشگاهی در اولویت قرار گرفته است و انشا الله تا 15/09/96 پرونده آن بسته شده و سپس به نقد کتاب پایه یازدهم می پردازیم.
  • ·         با هماهنگی  به عمل آمده با دفتر تألیف ، اسامی دبیرانی که بیشترین تلاش را در نقد کتاب داشته باشند در  صفحه آخر کتاب درسی درج  و لوح تقدیر از طرف مدیر کل دفتر تألیف تقدیم خواهد شد .

 لذا پیشنهاد می شود برای نقد هر درس ،10 امتیاز در نظر گرفته شود و اسامی 5 نفر از دبیرانی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند جهت تشویق ،به دبیر خانه معرفی شوند . بدیهی است ارسال دو نمونه از بهترین نقد هر کدام از دبیرانی که به دبیرخانه معرفی می شوند الزامی است .

  • ·          اسامی پنج نفر از همکارانی که بهترین متن پیشنهادی را برای جایگزینی متون مندرج در کتاب ارسال نمایند و مورد پذیرش دفتر تألیف قرار گیرد در صفحه اول کتاب به عنوان همکار در شورای برنامه ریزی درج خواهد شد .
  • ·          به صلاحدید سرگروره محترم  استان ،برای کلیه دبیرانی که اهداء تقدیر نامه لازم باشد ، از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، اقدام خواهد شد .

 

  • ·         شایسته است سرگروه های محترم استان ها ، نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مناطق استا ن  و فراهم آوردن زمینه حضور حد اکثری دبیران  توانمند ، اقدام مقتضی را انجام داده   و حد اکثر تا 15/09/96جمع بندی نظرات همکاران را در یک فایل به دبیرخانه ارسال نمایند .
  • ·         عنایت شود مجموعه نظرات همکاران در یک فایل جمع بندی شده  و به دبیرخانه ارسال گردد. به طور جد از ارسال پراکنده نظرات همکاران خود داری گردد .

 بدیهی است مسؤولیت اطلاع رسانی و نظارت بر حسن انجام کار بعهده سرگروه محترم و گروه آموزشی  استان می باشد.

 

شاخص های نقد کتاب درسی پیش دانشگاهی :

  • ·         نقاط قوت هردرس کدام است ؟ دلیل شما مبنی بر نقطه قوت بودن آن چیست ؟  راهکار شما برای تقویت آن کدام است؟
  • ·         نقاط ضعف هر درس کدام است ؟ دلیل شما بر نقطه ضعف بودن آن چیست ؟ راهکار شما برای رفع  آن کدام است؟
  • ·         حذف چه مواردی اعم ازمتن ،تصویر ،فعالیت و ..... در این درس الزامی است  ؟
  • ·         افزودن چه مواردی اعم ازمتن ،تصویر ،فعالیت و ..... در این درس الزامی است ؟
  • ·         طرح و پرداختن به چه شبهاتی در این درس لازم و ضروری است ؟ افزودن آن در چه قسمتی از کتاب لازم است ؟
  • ·         ذکر نکات نگارشی و اشتباهات تایپی موجود در کتاب.
  • ·         تاکید می شود  به جهت نظم بیشتر و استفاده بهینه از زحماتی که همکاران تقبل می فرمایند ، لازم است دقیقا مشخص شود  که این نقد و نقطه نظر و راهکارپشنهادی مربوط به کدام درس ، کدام صفحه  و کدام سطر است .
  • ·         جهت هماهنگی  بیشتر و استفاده بهینه  از نقد های شما عزیزان ، فرمت زیر پیشنهاد می گردد:

 

نقد درس  اول پیش دانشگاهی (هستی بخش)

  • ·         نقاط قوت هر درس کدام است ؟ دلیل شما مبنی بر نقطه قوت بودن چیست؟ راهکار شما برای تقویت آن چیست؟

        صفحه  ..................... سطر .......................

نقاط قوت :

.......................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................

دلیل :

.......................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................

راهکار:

....................................................................................................................................................................................................

............................................................................................................................

  • ·         نقاط ضعف هر درس کدام است ؟ دلیل شما مبنی بر نقطه ضعف بودن چیست؟ راهکار شما برای رفع آن چیست؟

                      صفحه  ..................... سطر .......................

نقاط ضعف:

.......................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................

دلیل :

.......................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................

راهکار:

....................................................................................................................................................................................................

 

 

  • ·         حذف چه مواردی اعم ازمتن ،تصویر ،فعالیت و ..... در این درس الزامی است  ؟

 

       صفحه  ..................... سطر .......................

مورد قابل حذف :

.......................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................

دلیل :

.......................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................

یشنهاد جایگزین:

....................................................................................................................................................................................................

............................................................................................................................

 

  • ·         افزودن چه مواردی اعم ازمتن ،تصویر ،فعالیت و ..... در این درس الزامی است ؟

      صفحه  ..................... سطر .......................

مورد قابل افزودن :

.......................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................

دلیل :

.......................................................................................................................................................................................................

 

  • ·         طرح و پرداختن به چه شبهاتی در این درس لازم و ضروری است ؟ افزودن آن در چه قسمتی از کتاب لازم است ؟

صفحه  ..................... سطر .......................

طرح شبهه:

.......................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................

دلیل احساس نیاز :

.......................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................

محل درج ویا پرداختن به شبهه در کتاب درسی :

....................................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................

  • ·         ذکر نکات نگارشی و اشتباهات چاپی کتاب

 صفحه  ..................... سطر .......................

  • ·         نقطه نظر :

.......................................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

گروه آموزشی استان  ...............

 

 

 

 

 

دبیرخانه راهبری کشوری درس دین و زندگی مستقر در استان یزد

فرم اطلاعات دبیران




نمونه فرم های خام آموزشی و پرورشی

بهای استفاده از این محتوا اهداء سه صلوات برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و قرائت فاتحه به روح عموی شهیدمان ، شهید غلامرضا زهره منش و نوه نوزادش محمد امین زهره منش می باشد .

 

  وبـلاگ معــاون پـرورشـی 

www.mplib.ir )

www.yaranasnmani.blogfa.com )


فرم ها و لیست ها

برای دریافت نمونه فرم ها و لیست ها بر روی هر عنوان در جدول کلیک نمایید.

نمونه دعوتنامه انجمن عضویت در انجمن آموزشی، تربیتی  
نمونه گواهی اشتغال به تحصیل موقت قبولی    
نمونه لیست حضور و غیاب کتابخانه مدرسه بیمه نمونه لیست نمرات (کارنامه)
نمونه لیست تکالیف جدول تکالیف دانش آموز در کلاس جدول مطالعه روزانه دانش آموز    
نمونه دفترچه اردو برون استانی (رامسر) برون استانی (مشهد)    
نمونه برگه ارزیابی دبیر کادر اجرایی    
نمونه رضایتنامه اردوی تفریحی اردوی برون استانی حضور در مدرسه اردوی ورزشی

 


http://madreseh1400.blogfa.com/tag/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87

برای دانلود هر فرم روی آن کلیک کنید

نمونه دعوتنامه

انجمن

عضویت در انجمن

آموزشی، تربیتی

 

نمونه گواهی

اشتغال به تحصیل

موقت قبولی

 

 

نمونه لیست

حضور و غیاب

کتابخانه مدرسه

بیمه

نمونه لیست نمرات (کارنامه)

نمونه لیست تکالیف

جدول تکالیف دانش آموز در کلاس

جدول مطالعه روزانه دانش آموز

 

 

نمونه دفترچه اردو

برون استانی (رامسر)

برون استانی (مشهد)

 

 

نمونه برگه ارزیابی

دبیر

کادر اجرایی

 

 

نمونه رضایتنامه

اردوی تفریحی

اردوی برون استانی

حضور در مدرسه

اردوی ورزشی



دانلـــــود فرم ها بصورت کامــــل

فرم شماره 10 اعتراضات

****************

دانلود دفتر رسید مدارک

*******************************

فرم انتخاب واحد

****************************

 برنامه ریزی مدیران مدارس

 عوامل تاثیر گذار بر جلسات شورای معلمان

*********************************

 پیشنهادی برای مدیر

*******************************************

دانلود فرم صورتجلسه امتحانی 

دستورالعمل و فرم امحاء اوراق امتحانی

فرم اطلاعاتی برای ثبت نام دانش آموزان

صورتجلسه امتحان نهایی

فرم کنترل مدارک دانش آموزان

فرم 110 حوزه نهایی

فرم اطلاعاتی دانش آموزان
نمونه دعوتنامه انجمن اولیاء و مربیان

اشتغال به تحصیل

*****************************************

دانلود برنامه صدور برچسب صندلی برای امتحانات

***************************************



docx

دفترچه ی اردوی برون استانی (رامسر)

۵ سال پیش | docx | ۱.۵۱ MB | ۳۴۴۷ بازدید


rar

شیوه نامه انتخاب معلم نمونه

۵ سال پیش | rar | ۶۳۱.۸۷ KB | ۸۰۷ بازدید

docx

دستورالعمل های مدارس هیات امنایی

۵ سال پیش | docx | ۲.۴۰ MB | ۱۴۷۸ بازدید

دانلود انواع فرم ها، طرح ها و برنامه های آموزشی مدارس و آموزش و پرورش

فرم ها، طرح ها و مطالب آموزشی

مخاطب این مجموعه : معلمان، مدیران و مشاوران مدارس، کارشناسان آموزش و دانشجویان رشته های روانشناسی و علوم تربیتی

محتویات:

۱- بیش از ۳۰ نوع فرم مورد نیاز در مدارس با دو فرمت pdf و word

۲- برنامه های در حال اجرا در مدارس متوسطه ی اول

۳- برنامه های در حال اجرا در مدارس متوسطه دوم

۴- قوانین، آیین نامه ها و شیوه نامه های در حال اجرا در آموزش و پرورش

 

لیست فرم های موجود در این مجموعه :

ردیف

عنوان فرم

فایل ورد

فایلpdf

۱ انتظارات آموزش از مدیران
۲ انتظارات مدیر آموزشگاه از دانش  آموزان(پسر)
۳ انتظارات مدیر آموزشگاه از دانش  آموزان (دختر)
۴ انتظارات مدیر از دبیران
۵ پرسشنامه شناخت مسایل روحی/روانی دانش آموز
۶ شاخص های ارزشیابی عملکرد سالانه
۷ شرح وظایف دبیر
۸ فرم ارزشیابی از تدریس
۹ فرم بررسی پوشه کار دبیران
۱۰ فرم بررسی کارگاه آموزشی
۱۱ فرم ثبت فعالیت های ابتکاری و خلاقانه دبیر
۱۲ فرم ثبت فعالیت های آموزشگاه
۱۳ فرم شناسایی ویژگی های تحصیلی وخانوادگی دانش آموزان excel 1
۱۴ فرم شناسایی ویژگی های دانش آموز
۱۵ فرم طراحی سوال امتحانی
۱۶ فرم طرح درس روزانه
۱۷ فرم طرح درس سالانه
۱۸ فرم طرح سوال۲
۱۹ فرم کاربرگ کلاسی دبیران
۲۰ فرم گزارش گروه به معلم
۲۱ فرم گزارش گروه به معلم ۲
۲۲ فرم مستندات پوشه کار دبیران
۲۳ فرم نظر سنجی از دانش آموز در مورد عملکرد دبیران
۲۴ فرم نظر سنجی ازمدیردر مورد عملکرد دبیران
۲۵ فرم نظرسنجی از دبیران در مورد عملکرد مدیر
۲۶ فرم نقد و بررسی یک موضوع درسی
۲۷ فرم های برنامه سالانه
۲۸ نامه مدرسه  به اولیا
۲۹ نظر خواهی از دانش آموز در مورد پدر و مادر
۳۰ فرم الف- فرم برنامه های مدیر در طول سال
۳۱ فرم ب – فرم بازدید از مدارس
۳۲ فرم بازدید از حوزه امتحانی

برنامه های متوسطه ی اول

۳۳ طرح محبت
۳۴ درس پژوهی
۳۵ آیات طرح همگام با قران ۱ ۲
۳۶ طرح کلاسهای موضوعی
۳۷ طرح نظارت و راهنمایی بالینی
۳۸ طرح مدام
۳۹ طراحی آموزشی
۴۰ شیوه نامه ارزشیابی مستمر
۴۱ طرح توسعه اخلاق

برنامه های متوسطه ی دوم

۴۲ طرح همیار معلم
۴۳ طرح مدارس سرآمد
۴۴ شیوه نامه کلاسهای فوق برنامه متوسطه دوم

۴۰ شیوه نامه ارزشیابی مستمر

قوانین، آیین نامه ها و شیوه نامه ها

۴۵ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
۴۶ مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
۴۷ سند برنامه درسی آموزش و پرورش
۴۸ کتاب تعالی مدیریت مدرسه
۴۹ آیین نامه اجرایی مدارس
۵۰ آیین نامه آموزشی بزرگسال
۵۱ قانون رسیدگی به تخلفات اداری
۵۲ جدول تطبیق و نحوه ادامه تحصیل
۵۳ آیین نامه رسیدگی به تخلفات امتحانی


نمونه فرم ثبت مشخصات پرسنل آموزشگاه جهت درج در پرونده پرسنلی همکاران مدارس را می توانید از لینک زیر دانلود کنید :

لینک دانلود فرم ثبت مشخصات