دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

نرم افزار


بسیار پیش می آید که ما پارسی زبانان معنی دقیق و یا منشا برخی از کلمات زبان خود را ندانیم و فقط از معنی لفظی آن ها در کاربردهای روزانه آگاه باشیم . کتاب های فرهنگ لغت راه مناسبی برای کمک به ما می باشد تا بتوانیم معانی دقیق کلمات پارسی را بدست آوریم ، اما این گونه کتاب ها ، برای مطالعه زمان زیادی را از ما می گیرد تا بتوانیم از بین انبوه کلمات موجود در آن ، معنی کلمه ی مورد نظر خود را بیابیم . بدین منظور و برای بالا بردن سرعت جستجوی خود می توانیم از نرم افزار های فرهنگ لغت استفاده کنیم . که از جمله ی بهترین این نرم افزارها می توان به نرم فزار فارسی فرهنگ لغت معین اشاره کرد .

نرم افزار فرهنگ لغت معین فارسی ، برنامه ای ساده اما فوق العاده پر محتوا و کاربردی برای کامپیوتر می باشد که در آن می توان با جستجویی ساده به معانی و اطلاعات کامل ، کلمه ی مورد نظر خود دست یافت . نرم فزار فرهنگ لغت معین با دارا بودن ۴۳۰۰۰ واژه اولین و جامع ترین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز است که با تمام نسخه های ویندوز سازگار می باشد . دکتر محمد معین این فرهنگ لغت را با همکاری ۴۰۰ دانشجو و در طی مدت ۲۰ سال جمع آوری کرده است تا شما کاربران پارسی زبان از استفاده ی آن لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید نرم فزار فرهنگ لغت معین فارسی را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود کلیک کنید

حتما گاهی اوقات در بعضی نرم افزار ها از جمله فتوشاپ ، کورل  و مایا و … به مشکل فارسی نویسی برخورده اید ، ما برای شما نرم افزار بسیار کاربردی را معرفی می کنیم که علاوه بر محیط کاربرپسند ، رایگان نیز بوده و گروه برنامه نویس نرم افزار LeoMoon از کشورهای مختلفی نیز هست که نشان از محبوبیت این نرم افزار دارد . نرم افزار Leomoon ParsiNegar که با نام قبلی ( LeoMoon Persian TTT ) ، نرم افزار بسیار قدرتمند در این زمینه است که نیاز هر کاربر چه در بخش مهندی ، گرافیک و … را برطرف می کند.

از صفحه‌ کلید سیستمی لیومون می‌توان برای تایپ پارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرد . توصیه ی ما برای کسانی که در هنگام تایپ در نرم افزار های گوناگون مشکل دارند ، با دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar می توانید این مشکلات را رفع کنید .  هم اکنون می توانید نرم افزار LeoMoon ParsiNegar را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید .

برای دانلود کلیک کنید
امروزه کمتر کسی را می توان یافت که به نوعی به موسیقی و ساز های موسیقی علاقه ای نداشته و خواهان نواختن موزیک با ساز دلخواه خود نباشد اما شاید بتوان یکی از این آلات موسیقی که توجهات بسیاری را نیز به خود جلب نموده را پیانو نامید.

پیانو یکی از پرطرفدارترین آلات موسیقی است که به سبب موزیک دلنشیی که ایجاد می کند علاقمندان بسیاری داشته و بسیاری از این افراد نیز آرزو دارند تا نواختن موزیک با پیانو را تجربه کنند اما به دلیل قیمت گزاف این آلت موسیقی از علاقه ی خود صرف نظر می کنند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی برای علاقمندان به موسیقی و مخصوصا پیانو و حتی سازندگان موزیک پرداخته است که با استفاده از آن می توانند به نواختن پیانو پرداخته و آهنگ های زیبای را خلق نمایند.

 Dream Computer Piano نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک پیانوی بسیار هوشمند و واقعی تبدیل کرده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید حتی بدون داشتن هرگونه تجربه و دانشی درمورد موسیقی و پیانو آثار فوق العاده ای را خلق نمایید.

علاوه بر این Dream Computer Piano به سبب داشتن امکاناتی همچون امکان میکس آهنگ ها و صداها، امکان اتصال به پیانوهای دیجیتالی و همچنین داشتن ظاهری بسیار شبیه به یک پیانوی واقعی به یکی از محبوب ترین برنامه های مجازی در زمینه ی موسیقی تبدیل شده که ما نیز این برنامه ی جالب را به شما دوستان عزیز پیشنهاد کرده و توصیه می کنیم که حتی اگر علاقه ای هم به موسیقی ندارید این برنامه ی جذاب را تجربه نمایید.

برای دانلود کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد