دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

پاورپوینت سال نو

سال نومبارک

این پاورپوینت فوق العاده زیبا و دیدنی را

از اینجا دانلود فرمایید

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم منصورزاده پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://filmvareh.blogsky.com/

دوباره سلام آقای ارحمی
امروز میخوام یه ترفند توپ یادتون بدم که آمار سایتو می ترکونه
من خودمم همین امروز امتحان کردم واقعا عالی بود
این ترفند می تونه حتی آمارتون رو تا 15000 تا در روز بالاتر ببره
خوب حالا ترفند
اول برین به سایت www.ranksaz.com
بعد تو اون سایت ثبت نام کنین . اول یه فرمه که باید پر کنین بعد یه ایمیل براتون می فرستن که توش لینک فعالسازی هستش رو اون کلیک کنید و وارد سایت بشین (با نام کاربری و پسورد خودتون)
حالا اونجا وبلاگ خودتون رو ثبت کنید و یه چند ساعتی منتظر باشین تا وبلاگ شما رو با قوانین جمهوری اسلامی ایران مطابقت بدن و به طور کامل ثبت بشه .
خب بعد از اینکه وبلاگتون از حالت waiting خارج و به طور کامل ثبت شد روی کلید بازدید اتوماتیک در همون صفحه کلیک کنین
خوب حالا صفحه ای رو که باز میشه هیچکاری نداشته باشین .
اون صفحه هر 15 ثانیه رفرش میشه و به ازای هر رفرش یک بازدید از وبلاگ شما انجام میشه
البته اگه بخواین می تونین آمارو ذخیره کنید و هر وقت خواستین از وبلاگتون بازدید انجام بشه .
تازه خود سایتش هم هر روز به پر بازدید ترین ها جوایزی می ده مانند هاست رایگان یا ارسال ایمیل گروهی مجانی و ....
البته سایت های از این قبیل خیلی زیادن منم تو یکی دیگشون عضوم که اون از این بالایی بهتره و ثبت نامش هم دقیقا مثل هموه فقط این کمی دیر تر سایتتون رو با قوانین مطابقت می ده
ولی خوب جوایزش خیلی بهتر از این بالاییه

خب دیگه اگه جایی اشکال داشتین تو نظرات وبلاگم بگین
این ترفندو بهتون گفتم به یه شرط فقط همون هفته اول از من دینی نپرسین خواهشا
حتما به وبلاگم سر بزنین هر روز آپدیتش می کنم .
در ضمن من افغانی نیستم . اون اویس بود ما رو اشتباه گرفتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد