دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دین و زندگی تایباد

اللهم صل علی محمدوآل محمد

دانلود مجموعه 130 والپیپر زیبا و با کیفیت برای دسکتاپ


130Amazing Abstract HD Wallpapers - مجموعه والپیپر های بسیار زیبا و گلچین شده ای میباشد که با دانلود این مجموعه شادابی و نشاط را به دسکتاپ خود هدیه بدهید. این مجموعه شامل 130 تصویر سه بعدی و انتزاعی با کیفیت HD میباشد که در رزولیشن 2560x1600 برای شما عزیزان آماده دانلود شده است.

دانلود



IObit SmartDefrag - معمولا یکپارچه نبودن و یا به اصطلاح دفراگ نبودن هارد دیسک یکی از عوامل سرعت کند سیستم شما می باشد.

IObit SmartDefrag نرم افزاری است که به شما در زمینه یکپارچه سازی هارد کمک شایانی می کند یکی از مزایای این نرم افزار این است که این نرم افزار به صورت خودکار و بی سر و صدا بدون کمترین فشاری به CPU هارد شما را یکپارچه می کند. این نرم افزار شما را از شر کراش ها و خطاهای ناگهانی هارد می رهاند و دارای رابط کاربری ساده و بسیار قدرتمندی می باشد.

دانلود

MakeUp Pilot - یک برنامه ی ویرایشگر تصویر است که برای افزودن آرایش به تصاویر طراحی شده است. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای اختصاصی برای این امر را در اختیار کاربر خود می گذارد.

این برنامه علاوه بر ابزارهای ویرایش تصاویر که همه ابزارهای ویرایشگر دارند ابزارهای جدیدی را برای اهداف آرایشی مانند اصلاح عیوب پوست در خود جای داده است. MakeUp Pilot چندین ابزار برای آرایش پوست و لب ها، طراحی چشم، گرد کردن صورت، سفیدسازی دندانها، حذف چروک و افزودن رژ لب را در اختیار شما میگذارد.

اگر چه کاربرد این نرم افزار ساده است و تنها چند دقیقه برای یادگیری زمان می برد اما MakeUp Pilot منوی مجهزی به نام Demonstration و یک منوی راهنمای کامل را در خود جای داده است تا به صورت نمایشی و کتبی شما را در کار با این برنامه کمک کند. این برنامه می تواند تصویر ویرایش شده را در فرمت های مختلفی مانند TPIذخیره کنند. همچنین می تواند به عنوان یک پلاگین در Adob PhotoShop یا دیگر برنامه های سازگار به کار برود. نصب برنامه کمی دشوار است که در این مورد پیشنهاد می کنیم راهنمای نصب را مطالعه نمایید.

دانلود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد